سبد خرید
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

شرایط وقوانین تعویض و مرجوعی کالا و استرداد وجه

         در راستای جلب رضایت و آسودگی خرید مشتریان گرامی ، درصورتی که پس از دریافت کالا با مشکلاتی در کالای خریداری شده مواجه شدید.  می توانید با توجه به شرایط مندرج ، کالای خود را مرجوع یا تعویض نمائید.  بدیهی است مشکلات مرتبط با ارسال یا تعویض و مرجوعی کالا در خصوص کالاهائی است که تامین کننده آن  ، سایت شیرازفی میباشد . در غیر این صورت اگر کالا  از طریق فروشندگانی که در سایت فعالیت میکنند  تهیه شده باشد ، تمامی مسئولیت های مندرج به عهده همان فروشنده میباشد.

چنانچه قصد تعویض و یا ارجاع کالای خریداری شده خود از سایت اینترنتی شیرازفی را دارید، می توانید با توجه به شرایط زیر اقدام فرمایید:

* اگر کالای خریداری شده دارای نقص فنی یا معیوب باشد ، بایستی تا حداکثر 24 ساعت به بخش پشتیبانی مشتریان سایت اطلاع داده شود، تا مورد رسیدگی قرار گیرد.

* اگر کالای تحویل گرفته شده با مشخصات مندرج درسایت،  مطابقت نداشته باشد،  (اعم از نظر رنگ، جنس، سایز، مشخصات فنی و…) می توانید تا حداکثر 24 ساعت این مورد را به واحد پشتیبانی مشتریان سایت اطلاع دهید، تا مورد رسیدگی قرار گیرد.

چنانچه عدم تطابق به وجود آمده بدون استفاده و باز نمودن بسته بندی کالا قابل مشاهده باشد (مانند رنگ، سایز و مشخصات درج شده بر روی کارتن)، باید کالا در شرایط اولیه به همان صورتی که کالا به مشتری تحویل شده باشد، برگشت داده شود و از آن استفاده ای نشده باشد.

(عکس و فیلم مندرج در سایت و یا شبکه های اجتماعی وابسته به سایت شیراز فی جهت کمک رسانی به خرید مشتریان بوده و از آنجایی که ممکن است مقداری تفاوت درجزییات با کالای اصلی وجود داشته باشد، به استناد به این موارد نمی توان اظهار مغایرت نمود).

* اگر کالای تحویل گرفته شده دارای آسیب دیدگی در شرایط حمل و نقل باشد :

– چنانچه کالا توسط شرکت پستی حمل و نقل شده باشد هرگونه مسئولیت آسیب دیده گی بعهده آن شرکت پستی خواهد بود.

– چنانچه کالا بوسیله نماینده سایت حمل و نقل شده باشد ، مطابق موارد ذیل مورد بررسی و رسیدگی قرار خواهد گرفت:

(توجه داشته باشید که هنگام تحویل کالا از نماینده سایت شیراز فی ، میباست، کالاها توسط فرد تحویل گیرنده بررسی و کنترل گردد/ اگر شکستگی و مخدوش بودن کالا، بدون استفاده نمودن و باز کردن بسته بندی آن،  مشخص باشد میباست از تحویل گرفتن بسته خودداری نموده  و سریعا موضوع را به واحد پشتیبانی مشتریان سایت شیرازفی اعلام فرمائید. بدیهی است امضاء و تائید شما هنگام تحویل ، به منزله دریافت کالا بصورت کامل تلقی میگردد و پس از آن سایت شیرازفی هیچگونه مسئولیتی در این زمینه نخواهد داشت).

کدام کالاها قابلیت تعویض و ارجاع را ندارند؟

با توجه به قوانین وزارت بهداشت ، کالاهای زیر قابل تعویض و یا ارجاع نخواهند بود،  لذا از مشتریان عزیز تقاضا می شود در خرید خود نهایت دقت را به کار گیرند.

پوشاک ، کفش، لوازم آرایشی ، لوازم خواب و حمام، وسایل نوزادی ، زیورآلات و اکسسوری ها  ، کتاب و رسانه و یا کالاهای مصرفی مانند لوازم التحریر و… ( تمامی کالاهائی که تماس مستقیم با پوست دارند امکان تعویض ندارند).

نکات لازم در مرجوعی و تعویض کالا :

Ö توجه نمایید  در هنگام برگشت کالا ، برگه رسید خرید نیز به کالا ضمیمه شود.

Ö توجه نمایید  مخدوش کردن کالا و کارتن بسته بندی، نوشتن نام و نشانی، نوشتن مشکل و یا نقص فنی، بر روی کالا و یا بسته بندی کالا، ضمانت آن  را از بین خواهد برد.

Ö توجه نمایید  ملاک ارجاع و یا عدم ارجاع کالا ، نظر کارشناسان خدمات پس از فروش است .

Ö توجه نمایید  تعویض کالا در صورتی ممکن است که کالا در کارتن بسته بندی سازمان و جعبه اصلی کالا بازگردانده شود.

Ö چنانچه کالا دارای کارتن اصلی، یا  محافظ بسته بندی مانند یونولیت و پوشش حبابی، قوطی تیوب شیشه، متعلقات و … باشد، از دور ریختن آنها تا 24 ساعت جلوگیری شود.

 Ö چنانچه قصد دارید علت تعویض و یا درخواست خود را برای ما ارسال فرمایید می توانید از برگه مرجوعی استفاده نمایید.

چگونه کالا را مرجوع نماییم؟

در صورتی که تعویض و یا ارجاع کالای مورد نظر مشمول شرایط مذکور بالا باشد. تا ظرف حداکثر 24 ساعت با واحد پشتیبانی مشتریان سایت تماس حاصل فرمایید و این موضوع را به کارشناسان اطلاع دهید.

  • پس از هماهنگی لازم ، کالا توسط نماینده سایت ازشما تحویل گرفته خواهد شد (برای مشتریان ساکن در شهرستان، کالا توسط خود مشتری به صورت پستی ارسال خواهد شد /  رسید پستی نیزبایستی به فاکتور ضمینه شود).
  • کالای مرجوع شده ، توسط کارشناسان پشتیبانی ، بررسی شده و با مشتری تماس گرفته خواهد شد.
  • چنانچه مشتری محق باشد ، کالا تعویض و برای مشتری بصورت رایگان ارسال خواهد شد.
  • چنانچه مشتری محق نبوده و کالا بدون ایراد تشخیص داده شود. واحد پشتیبانی ، این موضوع را به اطلاع مشتری خواهد رساند. دراین مرحله کالا بصورت امانی تا یک ماه نزد سایت خواهد ماند و مشتری می تواند با پرداخت هزینه حمل، کالای خود را دوباره دریافت نماید.پس ازاین مدت، سایت شیرازفی نسبت به مفقودی و یا زیان های وارد شده به آن کالا هیچ گونه مسئولیتی نخواهد داشت.
  • تعویض کالا منوط و مشروط به موجود بودن آن کالا در انباراست. اگر موجودی کالا تمام شود؛ به درخواست مشتری کالای دیگری ارسال خواهد شد، و یا مبلغ کالای مرجوعی به حساب مشتری برگشت خواهد شد.
  • قابل ذکر است در صورتی که مشتری کالای دیگری را انتخاب نماید، مابه التفاوت قیمت کالای جدید، با کالای مرجوعی محاسبه وتسویه خواهد شد.
  • چنانچه در مراحل تعویض و یا مرجوعی ، کالا دچار تغییر قیمت و یا عدم موجودی شود. این مورد حقی را برای مشتری ایجاد نمیکند و سایت شیرازفی تعهدی در تهیه همان کالا و یا تغییرات قیمت نخواهد داشت. دراین صورت شیرازفی، تنها متعهد به برگرداندن مبلغ کالای (همان مبلغی که در فاکتوردرج شده است) خواهد بود.

گارانتی :

Ü مدت گارانتی کالاهای عرضه شده در سایت برای هر کالا متفاوت است که در صورت عدم گارانتی این مورد در قسمت توضیح محصول درسایت درج شده است.

استرداد وجه :

* استرداد و بازگردانی  وجه  فقط به حساب بانکی کاربر که مشخصات وی با مشخصات حساب کاربری او در سایت مطابقت کند ، انجام خواهد گرفت .

* بازگردانی وجه به حساب سایر اشخاص غیرممکن است . مگر به درخواست صاحب حساب کاربری و ارائه مدارک لازم .

* استرداد وجه حداقل در بازه زمانی 72 ساعت خواهد بود.

مقایسه محصولات

0 محصول

مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول