در راستای تسریع در روند پشتیبانی کاربران محترم و تامین هر چه بهتر خدمت رسانی ، چون استفاده از سیستم پاسخگویی اتوماتیک صدای ضبط شده ممکن است باعث رنجش و آزردگی خاطر کاربران محترم شود ، سایت شیرازفی واحدهای منفک پاسخگویی به شرح ذیل را به مخاطبین خود ارائه داده است که این نیزدر نوع خود کم نظیر میباشد.
لذا با استفاده از شماره های ذیل ، برحسب نیاز با مسئول مربوطه به طور مستقیم تماس حاصل فرمائید. لازم به ذکر است تمامی مکالمات تماس گیرندگان برای ارتقای خدمت رسانی ضبط میگردد.
( جهت تسریح در پاسخ یابی پرسش های خود ، با رجوع به گزینه پرسش های متداول درقسمت پائین صفحات نیز پاسخ پرسش خود را خواهید یافت).
پرسنل مستقر در دپارتمان پشتیبانی ، دلسوزانه پاسخگوی تمامی سوالات شما عزیزان می باشند.
جهت پاسخگوئی به سئوالات و رفع مشکلات : همه روزه بجز ایام تعطیل از ساعت 9 صبح تا 4 بعدازظهر تماس حاصل نمایند.
خط 1 پشتیبانی : 0917 8547541 جهت پاسخ به هرگونه سوال.
خط 2 پشتیبانی : 0197 2600075 جهت مشکلات مالی ، استرداد وجه مشتریان و همکاران تامین کننده / بازرسی و رسیدگی به شکایات.
خط 3 پشتیبانی : 0936 1664829 جهت تبلیغات و بازاریابی تامین کننده گان محترم.
خط واتساپ پشتیبانی : 0939 1286544 جهت سئوالات / بررسی مشکلات / ارسال اسناد و فایل ها / ثبت فیش های واریزی… وسایرخدمات پشتیبانی.
خط ایتا پشتیبانی : 0917 8547541 جهت سئوالات / بررسی مشکلات / ارسال اسناد و فایل ها / ثبت فیش های واریزی… وسایرخدمات پشتیبانی.
شماره پیامکی پشتیبانی : 3000707920 جهت پشتیبانی مشتریان و همکاران تامین کننده بصورت پیامکی.